Jäsenyys

Suomen Geronomiliitto ry on alkuperäinen geronomi opiskelijoiden perustama oma ammatillinen yhdistys, joka on perustettu vuonna 2012. Yhdistyksemme on nuori ja olemme liittyneet Akavan erityisalojen jäsenyhdistykseksi rekisteröitymis vuotena 2012. Jäsenistömme koostuu geronomeista ja geronomi opiskelijoista. Liitollamme on myös kannattaja jäseniä, jotka kannattavat liiton toimintaa maksamalla kannatusjäsenmaksua. Liittomme on Suvanto ry:n yhteisöjäsen. Suvanto Ry työskentelee turvallisuuden vanhuuden puolesta.

Jäsenemme toimivat monipuolisissa työtehtävissä vanhustyön eri sektoreilla. Geronomeja työskentelee, järjestöissä kunnissa erilaisissa tehtävissä. Jäsenemme työskentelevät asiantuntijoina, palveluohjauksessa, sosiaaliohjauksessa, vanhustyön koordinoijina -ja kehittäjinä sekä esimiestehtävissä.

Saamamme palautteen mukaan jäsenemme arvostavat ammattiliittomme tekemää työtä geronomi AMK nimekkeen saamiseksi terveydenhuollon rekisteriin tarkeimpänä tehtävänämme. Nimikkeen saaminen terveydenhuollon ammattihenkilöiksi tulisi lisäämään geronomien työmahdollisuuksia ja mahdollistaa hoivayrittäjänä toimimisen.

Suomen Geronomiliitto on on Akavan Erityisalojen jäsenyhdistys. Jäsenenämme saat ammatillista edunvalvontaa akavalaisessa kentässä ja monipuoliset sekä hyödylliset jäsenpalvelut ja -edut.

Jäseneksi voi liittyä jokainen Geronomi AMK tutkinnon tai Geronomi YAMK tutkinnon suorittanut tai näitä opiskeleva henkilö.

Ammattiliittosi jäsenenä vaikutat ja järjestäytyminen kannattaa

• Ammattiliiton jäsenyys on kuin vakuutus työelämää varten.
  • Se on turva tulevaisuuden varalle. Jos työttömyys uhkaa tai tarvitset apua työsuhde- ja palkka- asioissa.
  • Ammattiliittosi jäsenenä vaikutat geronomien ammatillisiin asioihin, työnkuvaan ja palkkaukseen.
  • Akavan Erityisalojen edunvalvonnan kautta saat neuvoja ja apua työsopimukseen, palkkaukseen, urakehitykseen ja muihin työhön liittyviin asioihin.
  • Sinulla on mahdollisuus osallistua erilaisiin koulutuksiin.

Suosittele jäsenyyttä

Suosittele Suomen Geronomiliiton jäsenyyttä ystävillesi ja tuttavillesi - saat jokaisesta uudesta jäsenestä palkinnoksi 50 euron arvoisen Superlahjakortin!

Superlahjakorttia voi käyttää yli 100 liikkeeseen tai elämykseen. Joukossa on mm. matkailun, muodin ja kodintuotteiden huippumerkkejä - jokaiselle jotakin! Kulttuurin ystävät voivat hyödyntää lahjakorttia esimerkiksi Museokortin hankinnassa.

Voit tutustua koko valikoimaan osoitteessa www.gogift.com

Luen lisää täältä!