Suomen Geronomiliitto ry

Suomen Geronomiliitto ry valvoo geronomi (AMK) -tutkinnon suorittaneiden geronomien ja geronomiopiskelijoiden yleisiä ja yhteisiä ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Suomen Geronomiliiton tavoitteena on edistää jäsentensä ja vanhustyön eri ammattialojen välistä yhteistoimintaa sekä parantaa alan yleisiä toimintaedellytyksiä. Yhdistys työskentelee geronomien ammattitiedon ja -taidon kehittämiseksi sekä geronomi (AMK) -tutkinnon ja osaamisen tunnettavuuden lisäämiseksi.

Suomen Geronomiliitto ry on Akavan Erityisalojen jäsenyhdistys.
Järjestäytyminen kannattaa ja ammattiliiton jäsenenä olet mukana vaikuttamassa sekä kuulut akavalaisen edunvalvonnan piiriin.

Jäsenmaksuihin muutoksia 2018 (21.11.2017)
Jäsenmaksulla saat käyttöösi Akavan Erityisalojen sekä oman jäsenyhdistyksesi monipuoliset palvelut ja mahdollisuuden ansiosidonnaiseen työttömyysturvaan. Ammattiliitolle..

Gerononomipäivät 27.10.2017 (31.08.2017)
Syksyn odotetuin koulutustapahtuma on tänä vuonna Tampereella! Geronomipäivä järjestetään 27.10.2017 Tampereen sydämessä sijaitsevassa museokeskus Vapriikissa...

Jäsenen verkkoasiointi toimii jälleen (01.06.2017)
Jäsenen verkkoasiointi avattu osittain Verkkoasiointi täydentyy tulevien viikkojen aikana. > Jäsenen verkkoasiointi Tarviset uuden salasanan uuteen verkkoasiointiin..

29.05.2017  Kätketyt äänet 15.6.
18.05.2017  Geronomi yhteiskunnallisena vaikuttajana
15.05.2017  Geronomi -lehti 1/2017