Suomen Geronomiliitto ry

Suomen Geronomiliitto ry valvoo geronomi (AMK) -tutkinnon suorittaneiden geronomien ja geronomiopiskelijoiden yleisiä ja yhteisiä ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Suomen Geronomiliiton tavoitteena on edistää jäsentensä ja vanhustyön eri ammattialojen välistä yhteistoimintaa sekä parantaa alan yleisiä toimintaedellytyksiä. Yhdistys työskentelee geronomien ammattitiedon ja -taidon kehittämiseksi sekä geronomi (AMK) -tutkinnon ja osaamisen tunnettavuuden lisäämiseksi.

Suomen Geronomiliitto ry on Akavan Erityisalojen jäsenyhdistys.
Järjestäytyminen kannattaa ja ammattiliiton jäsenenä olet mukana vaikuttamassa sekä kuulut akavalaisen edunvalvonnan piiriin.

Geronomipäivät 1.11.2019 (29.09.2019)
GERONOMIPÄIVÄT 1.11.2019 Tervetuloa Geronomipäiville Poriin! Koulutuspäivän hintaan kuuluu aamiainen, lounas ja iltapäiväkahvit. Satakunnan ammattikorkeakoulu..

Mitoitus myös vanhusten kotihoitoon (24.06.2019)
Suomen Geronomiliitto: Mitoitus myös vanhusten kotihoitoon 24.6.2019 09:35:13 | Akavan Erityisalat Suomen Geronomiliitto muistuttaa, että hoitajamitoituksen..