Suomen Geronomiliitto ry

Suomen Geronomiliitto ry valvoo geronomi (AMK) -tutkinnon suorittaneiden geronomien ja geronomiopiskelijoiden yleisiä ja yhteisiä ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Suomen Geronomiliiton tavoitteena on edistää jäsentensä ja vanhustyön eri ammattialojen välistä yhteistoimintaa sekä parantaa alan yleisiä toimintaedellytyksiä. Yhdistys työskentelee geronomien ammattitiedon ja -taidon kehittämiseksi sekä geronomi (AMK) -tutkinnon ja osaamisen tunnettavuuden lisäämiseksi.

Suomen Geronomiliitto ry on Akavan Erityisalojen jäsenyhdistys.
Järjestäytyminen kannattaa ja ammattiliiton jäsenenä olet mukana vaikuttamassa sekä kuulut akavalaisen edunvalvonnan piiriin.

Uutiset

Syyskokous valitsi puheenjohtajan ja hallituksen kaudelle 2019-2020 (28.11.2018)
Suomen Geronomiliiton syyskokous valitsi kaudelle 2019-2020 puheenjohtajaksi Tiina Toikan. Hallituksen jäseniksi valittiin: Minna Kataja-Rahko Jenni Karne Heidi..

Geronomipäivät 2018 peruuntuu (03.10.2018)